onsdag 21 oktober 2009

Då var min pläd/lapptäcke färdig. Jag har fodrat med dubbelt plattvadd och fleece på baksidan. Sen har jag gjort tofsar i hörnen

Eftersom jag inte kunnat göra så mycket när hantverkarna har varit här har det mest blivit pyssel. Målade mitt 10,- fynd från loppis i vitt till jul=)
Var på Hedentorps plantskola  och inhandlade bla ljusstaken till höger för blockljus där, Siffrorna och       tårtkupan/fatet köpte jag på  Blomsterlandet. Där köpte jag korset också






Kyrkan köptes på loppis för 5,- av min sambo som visste att jag var på jakt sen jag såg att "Lantlifs" Anette hade fyndat på sommaren. Med lite vit och grå färg blev den som ny.
Nu ska jag ut en runda i det vackra vädret innan jag ska göra mat Till vi ses....

1 kommentar:

Anonym sa...

Har du nu äntligen hittat din kyrka!!! =)
Kram Emma