måndag 7 december 2009

Stormsteg....



Nu närmar sig julen med stormsteg och man skyndar för att bli färdig! Mitt problem är att för tredje året i rad samlas mina arbetskamrater hos mig för att äta julmat. Då vill jag ha färdigt, pyntat, granen klädd och fixat både inne och ute. Dagen D är nu den nionde så det brådskar...Här är min glasklocka från Blomsterlandet ,där korset också är ifrån. Min klocka står på mitt vitrinskåp.


Har på en silverbricka samlat hyacinter, min dikesgran lite prydnadspaket, kulor och mina fattigmanssilverstakar. Då ser det inte så rörigt ut.
Tills vi ses=)

1 kommentar:

Marie sa...

Tack snälla du för din fina kommentar. Det värmer!
Hoppas nu att du och dina arbetskamrater får en riktigt trevlig kväll och njuter av ditt fina julpyntade hem. Ser så mysigt ut!
Ha en bra dag!
Marie