lördag 12 februari 2011

Prövar ändå..

Köpte likväl myrten till mina vardagsrumsfönster, går det så går det...
Här i ena fönstret är även min"gamla" myrsine, den har hamnat på en piedestal av gamla böcker.
Då kommer den oxå lite längre från elementet..

Här i ett av mina blyfönster har jag två kandelabrar fr Frankrike. Tyckte det var vackert när solen sken in och alla färgerna glittrar på väggarna.

 Vi sitter i en prekär situation just nu. Huset vi hyr ska styckas ifrån och säljas. Med andra ord .. Vi måste leta/hitta annat boende. Vi vet inte riktigt hur lång tid vi har på oss och vart vi hamnar. Vi letar ju eget hus.. men jag vill inte köpa hus för att vi Måste utan för att jag hittat just DET huset. Samtidigt vill man ju vårpiffa mm nu och här men allt känns som -Är det någon mening..
Jaja jag får se..
Tills vi ses...

Inga kommentarer: