onsdag 1 juni 2011

Aj aj aj det bultar och det bankar...

Sambon var ledig och så var jag. Uppe tidigt i måndags.. Här ska städas...
Putsade alla fönster inne och ute på ovanvåningen, bytte gardiner renbäddade och städade. Sambon skurade badrummet uppe, väggar mm. Han tog en rökpaus på balkongen och jag skulle säga något åt honom...#%&#"!X?&% På annat sätt kan jag inte beskriva det. Jag skickade iväg foten samtidigt som jag kanade. Min lilltå hamnade inte med resten av foten på samma sida, den bändes isär mer än vad som går.. Det gjorde så ONT. Har haft profylaktiska andningsövningar rullandes på golvet(något för Dolda kameran)
Det blev en blodbristning i tån. Nageln är blå och tio cm ned är jag blå typ där fästet till tårna går.
Jag kunde inte stå eller gå.

Efter en timme svullnade tån och blev lika stor som stortån.
Inget är brutet och det är högläge som gäller för att svullnaden ska ge med sig.
Städningen kom av sig och jag har varit hemma igår och idag pga en jäkla skrälletå...
Kunde ju inte ha skor på. Hade sambons större foppa på när jag skulle ta mig till postlådan. Skon tryckte, det gjorde ont och det tog TID
Men imorgon är det arbete igen och sen ska jag iväg och hälsa på min Farmor Signe..
Tills vi ses

Inga kommentarer: