tisdag 8 november 2011

Har inte glömt Er...

Bilder från olika år från Lexington.



Nu någon dag har jag målat tak och väggar vitt i köket...... Det behövdes fräschas upp efter 8 år och hälften av den tiden med en icke fungerande fläkt. Men den funkar idag och jag kände att julstädning av köket syntes inte då det var så sjaskigt ändå.. MEN... Nu har pumpen till vattenhuset gått sönder.. Vi och ett antal andra hus delar på vattnet. (inget kommunalt vatten här inte) Så just nu är det stilltje här hemma.. Jag kan inte städa färdigt och diska det som ska upp på hyllorna igen...
Därav fortfarande ingen bild på köket..
Såg denna bild och hrm........
Ni ska få se till advent.. Julpyntad säng = oD
Hahaha... Nu ska jag lägga mig ska bara tvätta mig och borsta tänderna i "köpevatten"
Tills vi ses

Inga kommentarer: