lördag 7 juli 2012

Seg sommar..........

Har inte mått så bra de senaste dagarna och roligare kan man ju ha... Vet inte vad det var.. svettig och frös, kramp i magen. Vet inte om det är något jag ätit... varit törstig som ***.
Men nu börjar man må bra igen eller åtminstone bättre.
Det är ungefär som sommaren... Har ni varit med om något liknande???
Detta eviga regnande och idag lovade de riktigt varmt och inget regn... Det är 21 grader och små stänker..suck..
Min tre år gamla New dawn som tog mycket stryk i vintras.

Köpt två nya New Dawn och satt dem så länge i krukor


Stamrosen jag fick av A på födelsedagen..
Min Muehlenbeckia växer så det knakar.. köpte en liten för 9,90 och den fyller krukan nu...

Bordet köpte vi på Fyndet i Ängelholm

Ett fikon jag köpte lite intorkat och till rea... 19,90 förra året. Tog in det och klippte till det... Men det ser ut som om det skulle kunna trivas ....om bara solen kom oxå...
Tills vi ses...

Inga kommentarer: