lördag 29 september 2012

Nytt....

Det blev inget Helsingör idag... Dels ösregnar det och dels har min mage levt rövare hela natten plus dag... Känner mig rent slut... Vet inte om jag ätit nåt konstigt....
Men runt middag var det rätt lugnt idag och vi stack till butiken för att införskaffa lite till livs...
Vi stack inom loppisen... Jag som älskar brunt köpte denna träskål i teak till mina nötter...

 Förra gången jag var på Homestyle köpte jag smyckesschatullet...
 

samt ljusstaken.. lampan, krukan och hästen är oxå köpt där fast tidigare

Köpte spegelramen igår på Homestyle men guldramen och ljusstaken idag på loppisen

Den ljusgula krukan och mässingsasken kommer oxå från loppisen idag och urnan
köpte jag igår på Homestyle...
Nu dags för middag..
Tills vi ses..
Trevlig lördagskväll...

Inga kommentarer: