söndag 11 november 2012

Helgfix...

 
 
Under gårdagen så tog jag sista rycket i mina rabatter, räfsade ihop löv nedfallna grenar mm. Sen körde A och jag till återvinningen med trasiga krukor mm och någon gammal tv och annat. Väl hemma fixade jag på terassen och satte en stor en i min höga kruka. Imorse såg jag att det hade blåst så hårt under natten att ljungen blåst ned(krukan höll), den höga enen hade blåst omkull, all jord och mossa ut... locket till pumpan kunde jag inte ens hitta.... Får fixa till enen så fort den rätat på sig...
 
Nu Oxfile´med palsternacksmos... efter en dag på IKEA bl a... har nu flera kassar med nytt som jag handlat under sista månaden... Längtar ihjäl mig efter julen... även om jag nu ska lämna att arbeta på kontor och börja jobba på golvet igen och det betyder att arbeta julhelgen...
Ringa och prata lite med pappsen oxå...
Fars Dag ju...
Allt gott.....

Inga kommentarer: