söndag 23 december 2012

Lite nytt...

Var som sagt på Claerence House i fredags...  Sambon och jag älskar kelimkuddar och har nu köpt vår första i julklapp till oss. Sen köpte jag ett maffigt omtag i brunt och beige samt rostiga ljuskoppar

Sen köpte jag (till julen) röda bestick. Passar till vita tallrikar... Jagar röda glas, men Ikeas var slut..(vill inte att de kostar skjortan då jag vill ha 12 st)

Två ljuslyktor som man kan fylla...

Därifrån gick vi in på lågprisladan där jag köpte denna bricka..
och den höga röda skålen. Den låga köpte jag igår på Maxi som har 50% på julsakerna
Där köpte jag dessa kottar oxå...
Nu ska jag dammsuga fixa toaletterna och vattna blommorna. Sambon arbetar så jag har ingen brådska..
Senare ska jag koka lite glögg och titta på en romantisk julfilm jag fick i en tidning..
Ikväll ska vi synda och jag ska göra sushi till kvällsmat (our favorite=D)
Sen ska jag arbeta ALLA juldagarna... Om vi inte ses
GOD JUL....
 

Inga kommentarer: