söndag 6 januari 2013

Rester......

Nu efter nyår svämmar kyl och frys över av alla rester.. 
Hittade ett kanonrecept LCHF som passade "mina" rester
Rester på  grönkål cheddarost valnötter och sen när pajen var färdig julskinka till 
Mycket uppskattat. Får testa detta på frusen kål oxå...
Har städat och plockat undan lite...Julen får dock stanna lite till...

Har lite funderingar på att ändra i bloggen eller byta till en ny.. 
Har ju inte riktigt samma smak som när jag började för ca 3 år sen. Då var det shabby och vit som gällde med inslag av mitt älskade brunt, En färg jag ALDRIG överger...=)
Nu är det mycket brunt och mörka färger... Vit finns mest på väggar och i matrummet.
Vi får se...
Allt gott i alla fall...

1 kommentar:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Ser gott ut, jag har allt utom grönkålen som jag slängde ut till rådjuren. Tack för tipset, provade på makens dator i google chrome men fick inte till det, jag måste lära mig mer om detta.
Kramar
AnnaMaria