onsdag 5 mars 2014

Ett Drömhus....

Så länge jag kan komma ihåg...
och tydligen inte så länge då, då huset byggdes 2003 och jag flyttade 2006 så åkte jag om inte dagligen så i alla fall någon gång i veckan förbi detta hus och nu är det till salu...
Dock bor jag 16 mil ifrån idag och sen gillar inte min plånbok huset...
... men hjärtat... det är just så fint som jag trott.....
Okej de visar inte inifrån, men utsidan räcker för min del.. SUCK...........







Vart det finns I Ystad.....

Orkar inte så mycket idag... Jobbade från 7,00-20,45 igår... Helt slut.. Idag fick jag ta minustimmar för att vila... Har sovit från 23,45-10,15 och sen upp duschade, sambon och jag veckohandlade och åt lunch ute... Sushi...mums.. sen hamnade jag med en bok på sängen.. sen har jag vilat, läst och varit ute på nätet... En "slappedag"....verkligen...
Nu kaffe semla och Greys Anatomy...

Inga kommentarer: