söndag 21 februari 2016

Helgens otroliga klipp...


Har tittat tidigare på denna ljusstake hos fyrklövern.. 5395,- Aldrig!!!

Nu denna helgen firade min mamma sin födelsedag... 
63 år
Grattis!!

På vägen dit körde vi inom "Save a lots"-outlet några mil väster om Ystad.

De hade just nu 95% på julsakerna!!??!!
Såg priset på ljusstaken och var tvungen och fråga om de missat en nolla eller något??!!??
"Nej, vi har så många och vill ha bort lite av julsakerna"
Snabbt som en höna... 
Ett stycke ljusstake ned i min vagn.. 
Sen åkte vi till mina föräldrar och firade mamma... Sen följde min bror, sambo och plutt med hem...
Idag har vi varit i Ullared... 
Så nu är jag definitivt redo för sängen...
God natt....

Vad jag gav för ljusstaken?? 
199,-
OTROLIGT!!

När min bror skulle hem kom jag på varför köpte vi inte en till var ända av bordet..
så svägerskan skulle in och kolla om det var samma pris och om det fanns fler kvar..
Efterklok!!??!!
Suck!!


Inga kommentarer: