tisdag 1 mars 2016

Trööööött....................

Ledig idag och sovit lääänge.. eller ja till nio. 
Är ju uppe vid 5,30 de andra dagarna!!
Kom till arbetet i söndags.. en sjuk, en nattpersonal sjuk lördag och sen söndag.. och igår stod jag själv på avdelningen.. mina två kolleger hemma och tre andra sjuka på de tre avdelningarna.. och jag som hade huvudvärk och mådde illa på morgonen!!
Tur jag åkte iväg ändå... Sen möte på em.. fortfarande sådan huvudvärk, trots tabletter, att jag inte såg vad som stod på "tavlan"
Hem och gjorde hel falukorv i ugn och hemmagjort mos. Sen satte jag mig i soffan med en kopp kaffe vid 18,00 och vaknade av att mannen lagt sig. Kaffet var kallt och klockan var 0,30..
Amen va fasen... 
Men huvudvärken var borta iallafall. 
I dag är jag ledig och har städat ovanvåningen. Huvudvärken och illamåendet är tillbaka.. undrar om jag håller på att få magkatarr??? Illamående och hungrig hela tiden..NÄR jag ätit blir jag illamående igen!!??!!
Dagens middag blev pannbiff, blomkål, svampsås potatis och sallad. 

Köpte detta påslakanset på Ikea och renbäddade med idag.. Jättefint..
Lite inne på att flytta in den nuvarande huvudgaveln, samt klä om den, till gästrummet och byta till denna i sovrummet!!??!! Får fundera.... och prata lite med mannen... bjuda på något gott samtidigt... Hahaha ;)


Inga kommentarer: