tisdag 17 maj 2016

Jobba kväll...

Såg när jag gick att bären börjar komma på lingonen.. Deet är tidigt....

Jag har inget körkort och har börjat på proven sen jag flyttade hit.. men inte kört.
 Dels så gifte vi oss och sen när jag skulle byta mitt id hade de nästan inga tider när jag slutat för dagen( då slutar jag ändå kl. 15,00.) 
Så för några veckor sen fick jag ÄÄÄntligen både tid och idkortet i hand.. 
Stackars de som skall ha pass... phu... 

Så i väntan på att jag får körkort så har jag cyklat till arbetet. 2 mil. Men lade av med det när en lastbil trängde mig av vägen.  
Så nu går jag 5 km till bussen åker med den kommunen runt innan jag landar en bit från mitt arbete. 
Måste verkligen ta tag i det här med körkort så fort jag får semester. 

Men då måste vi ha en bil till. 
Ett dyrt men trevligt nöje.... 
Vi är inte överens där.. 

Nä nu måste jag gå så jag inte missar bussen



Inga kommentarer: