lördag 21 november 2009

Dagens utflykt....



Idag åkte sambon och jag till Slottstallet.  Ett ställe som jag tycker är jättemysigt. Det ser ut som längan i mina drömmar med ,sommartid, klätterrosor lavendel och kullersten. Med butik i vad jag antar gamla stallet. med den stilen kvar i butiken och idag var det julmys. Desto bättre för en julfreak som jag. Har inte hunnit fotografera av mina inköp. Ett projekt i mitt kök kom emellan så vad jag handlat och mina två projekt kommer framöver. En fortsatt trevlig helg med glögg pepparkakor och en massa ljus.



Me and A went to a little shop called Slottstallet. I shoped some nice things. you all gonna see them later. Im wraped up in some projects you are going to see them as they are getting ready. With wishes of a wunderful weekend. Til next time.

= ) Jeanette

1 kommentar:

Marie sa...

Hej Jeanette.
Tack för ditt fina inlägg och bilder. Alltid roligt att höra att mina kunder gillar samma som jag.
Skall bli spännande och se dina inköp.
Ha en skön kväll!
Marie