onsdag 4 november 2009

Shopping.....


Har inte kunnat motstå julsakerna som börjat poppa upp här och var...
Var på Åhlens och köpte chokladmuggar, kan inte säga temuggar då jag inte dricker te, och kökshanddukar med tryck.






Jag och min arbetskompis Maggan var på en runda i måndags..
Hamnade på Trästället i Skyrup. Ett stort ställe med nästan 40 olika rum med pynt piff och tomtar... himmelriket för en sån som jag..
Bl a köpte jag denna plåtskylt till min toalett
 Sen köpte jag en ulltomte och en strut polkakola också därifrån. Brödduken köpte jag på Förmedlingscentralen i Tyringe. Tillsammans med lite annat som Ni får se sen.

Hjärtat till min dörr och värmeljushållaren köpte jag också i Skyrup.
Tack än en gång Maggan för en trevlig dag.


Me and my workfriend where on a shoppingspree the day before yesterday. She drove and We made it an allday trip. Thanks a lot for A fun day!!!

1 kommentar:

Stina sa...

Mysigt hem du har. Jag har kikat runt lite här.:-) Kram Stina