söndag 7 mars 2010

Ny loppisraid..

Är den inte cool så säg... Hittade detta ställ med essenser
 för att själv blanda till din favvosmak på snapsen.
Nog från 70-talet så jag smakar nog inte men det luktar mkt.

Hittade dessa två nät krukor som jag tänkte ha till värmeljushållare, korgen bakom tänkte jag klä in i mossa och sätta vårblommor i
Hittade brödduken med veteax och en stor höna som jag tänkt måla vit och en underdel till en gammal påskhöna. Tyckte kanten som ser ut som spets var söt och bottnen ser ut som flätad korg
Köpte detta grytunderlägg oxå. tyckte det var lite sötare än de vanliga tråkiga i kork.
Fortsatt trevlig söndag
=D Tills vi ses.

1 kommentar:

Madeleine Berglund sa...

Ja men visst, scones är så otroligt gott. Jag gör det varje helg, hihi. =)
Den där hönan tycker jag är himla fin, den vill jag ha!! =)

Ha en fin dag!
kram Madeleine