söndag 9 maj 2010

Loppis....

Mina assietter har haft en förmåga att gå sönder(Nytt metalldiskställ, swisch så kanar de rakt ut på golvet. Står ej stadigt i stället) eller spruckit på sistone. Men jag har oxå haft dem i 15 år m.gröna typ höganäs. 
Hittade dessa  som passade bra till mina kaffekoppar tyckte jag. Så länge i alla fall.
Hittade de två undre skålarna den övre hade jag innan..

Samlar på askar, burkar, nipper av olika slag. Hittade Mona Lisa idag.
De två runda  är min mormors gamla AVON-cremeburkar från 70-talet.
Hittade även detta kakfat eller vad man vill ha det till samt en bonad och en
kudde. Men de är i tvätten så de återkommer på bild när de är torra.
Alltsamman inkl en kasse böcker 120,- Det första på länge jag köpt på loppis.. otroligt
Nu är hantverkaren hemma från semestern så imorgon är det att gå upp 6,30 igen oavsett om jag inte ska jobba förrän 15,00
Tills vi ses=D
P.S. Grattis syrran på födelsedagenD.S.

Inga kommentarer: