torsdag 20 maj 2010

Vi har SOoooool....







Efter jobbet idag gick jag ut och fixade lite i solen +21 i skuggan. Rabatten på slänten är rensad och jag sopade och kastade gammalt bråte på terassen. Får nog en vända till återvinningen med 7 miljarder plastkrukor mm oxå. Tog ut mina pellis sticklingar som börjat blomma. Men det var nog lite varmt de såg lite trötta ut. Moderplantan åkte oxå ut och tomaten blev planterad. Väven åkte av för en vecka sen på min New Dawn. Har den i kruka då den inte trivs i mina rabatter. Men nu har den börjat och ta sig. Allt hade varit underbart om inte ett nytt moln tornar upp. De gräver en mil för fjärrvärmen: Från en mellan aktiv väg till autobahn med 114 bilar mestadels lastbilar som kör bort jord under 7 min under min fikapaus grrrr... Ljudnivån från nästan ingen till bedövande.
Jag lovar det är inte mullvadar som gräver.
Så nu har jag fått avreagera mig lite hihi.
Tills vi ses...=D

3 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Godmorgon nere i Skåne. Tack för hälsningen. Gissar att ni har bättre väder, här har regnet kommit tillbaka, men det är varmt. Dina pelargoner har säkert hämtat sig under natten, dom får väl en liten chock av värmen. Och det var inget kul med oljudet och grävandet, hoppas dom grävt förbi dig så du slipper oväsen idag.
Ha en fin pingsthelg
Kramar
AnnaMaria

Madeleine Berglund sa...

Hej!
Tusen tack för ditt stöd.
Nu är sommaren äntligen här.
Kram Madeleine

Madeleine Berglund sa...

Så det växer, härligt. Inget slår den här årstiden, så är det bara.

Tack för din finfina kommentar.
Kram kram
Madeleine