onsdag 3 november 2010

Shopping.......

I måndags var jag en runda i stan efter arbetet. Var inne hos Systrarna Olsson och köpte denna volangkjol till vår ena stol, som ska vara i gästrummet efter kontorsraiden.

Var även inne hos Änglalund och fick den här glasklockan för 50% för att lufthålet var fult borrat.

Köpte även detta rostfärgade A som i sambons namn. Till hans kontor =D



Sen var jag i Helsingborg igår passade på att gå in om Lagerhaus. Köpte en vit stjärna på 1,25m i diameter till matrummet glöggen och knäcket...
samt bricka handduk bullformar och ljus med pepparkaksgubbar på.
Ljuset hade kakdoft.Har tvättat sen jag slutade idag för till helgen sticker vi till Blekinge .
Lovar att ta foton där. Tills vi ses
=D

1 kommentar:

Cilla sa...

Schyssta fynd! Jag längtar såå till advent och jul. Kul att du tittade in till mig på min blogg. välkommen igen!

Cilla♥