tisdag 14 december 2010

Baka kaka........

Idag har jag tvättat, städat bakat lussebullar och saffransbullar med vit choklad och mandelmassa
Mums.......

I eftermiddags när jag satt och tittade i dagstidningen, när bullarna jäste, konstaterade jag att jag hittar inte julstämningen i tv-rummet

Så upp hämtade vita dukar och vita gardiner, ned i källaren hämtade mässingskrukorna upp och putsade dem iväg och köpte vita julstjärnor bytte de svarta blockljusen mot fler i vitt...

Ska ta bild imorgon tisdag.. Får se om jag byter något mer...
Imorgon är det arbete och sen hade jag tänkt baka en mjuk pepparkaka
 och sätta ihop pepparkakshuset...
Pust...
Tills vi ses=D

1 kommentar:

Madeleine Berglund sa...

Vi har mycket god smak du och jag. Ojojoj. Hihi. Nybakat, gott gott gott. Jag passar på att stanna på en fika innan jag sticker till träningen.Mums!!!

Kram Madde