fredag 16 september 2011

Hösten är här...

Det har varit lite stilltje på bloggen på sistone och det beror på en jättesak som sker på mitt arbete. Min chef håller på med en omorganisation utan dess like. Det kämpas emot med näbbar och klor. Så när arbetsdagen är slut somnar man som en kratta i soffan.
Idag är jag dock ledig och har bestämt att utöver detta inlägg ska jag inte skänka omorganisationen tanke.
Så.
Nu bytes alla blå detaljer efter sommaren ut mot brunt. Köpte dessa påslakanset i brun på Hemtex


Brunt överkast från IKEA

Örngott från H&M
(best. men ej fått ännu)

och nya lakan, örngott i brunt och dessa gamla gardiner som jag haft i snart 10 år från IKEA. Bruna sammetsgardiner i riktigt bra kvalite´. Allt för att få den där ombonade känslan. Känslan som ger trygghet i mitt boende.
Nu tillbaks till tvätt och putsa fönstren.

Inga kommentarer: