onsdag 21 september 2011

Tartan.. Love it....

Brunt har varit en favvofärg hos mig i många år.. Älskar värmen det ger ett rum. Sen har jag på sista två åren fastnat för det tartanmönstrade. Men det känns som det inte funnits att hitta förrän denna höst och nu finns det  att hitta till vettigare priser också.

Just detta är kanske inte det billigaste precis, men GUD vad jag älskar det. Det är Ralph Laurens senaste kollektion "Brookfield"

Skulle ge vad som helst för soffan och kuddarna =)

Gillar tapeten men lila är inte riktigt min färg ..kanske i brunt, buteljgrönt, vin mm

Har legat och spånat på nätet nu ikväll. Har haft migrän nästan hela dagen. Knappt kunnat ha ögonen öppna. Hade feberfrossa inatt och idag har jag sovit som en galning oxå. Vet inte vad som är på G 
men kan väl tänka att det är allt på arbetet som tar ut sin rätt.
Hoppas att allt är bra med er
Tills vi ses=)

Inga kommentarer: