lördag 29 oktober 2011

MMMmmmmmm...

...som i MOLTEX och i Miljögården
eller varför inte i vännen M.
Idag var vännen M och jag på dessa två ställen och vi fick testa arm och benmuskler. Det var den årliga höstoutleten och för att Ni ska förstå vad jag menar pratar vi om 80 min i kö för att komma in ( i duggregn) och 90 min i kö för att få komma ut via kassorna... Galet!!!!
Men vi fyndade till jättebra priser. Med bensinpengar,  som vi delade på, kostade dagen 1200,-
För dessa pengar fick jag bl a fr MOLTEX:
Överkast, 2 lampskärmar, prydnadskuddar, tyg till gardiner och tyg till draperier runt himmelsängen

En kudde i brun krossad sammet, en kudde i mustiga färger i ylletyg och en pläd i rött

Ytterligare en kudde i brun krossad sammet och en kudde i rostfärgat linne

Samt löpare.
Imorgon får ni se vad jag köpte på miljögården...
Tills vi ses.. Nu ska denna trötta kropp lägga sig. Ont överallt i nacke och axlar efter dagen...
Det bästa är ju att jag har en extra timme att sova på i natt... =oD

Inga kommentarer: