söndag 23 oktober 2011

Shopping...........

Har  fått för mig att jag ska ha en röd/vit jul i år dock ej i sovrummet där det ska bli lite robustare i brunt rött linne svart (tror jag)


Igår när sambon arbetade tog jag mig till helsingborg för att titta in hos IKEA och Bolagret. Gillade inte Bolagretsmoderna stil innan men de har bytt stil lite och hade MYCKET roligt nu bla fr Nyblom O Kollen och Svanefors.Handlade röda gardiner, röda kökshanddukar och grytlappar samt de sedvanliga ljus och servetterna på IKEA=o)

Sen tog jag mig till bolagret och köpte bl a dessa skålar och glöggmuggar. Två så länge. Glöggmuggarna funkar ju bra till espressomaskinen oxå...
Ångrar mig nu och ska köpa fler.
Jag vet att skåpen inuti ser för bedrövliga ut.. men när jag fick bugs i skåpet drog jag ut papper och allt där låg. Nu funderar jag på hur jag ska göra slipa/måla eller in med nytt papper????
Nä nu ska jag fixa lite mat..
Tills vi ses.

Inga kommentarer: