torsdag 2 februari 2012

Min "nya" stil...

Har på sista halvåret- nio månaderna gått mer och mer ifrån det vita... Har alltid Ääälskat mörkbruna möbler och mörkbrunt som färg.. sen gärna uppblandat med mörkrött på höst och vinter och till våren och sommaren blått rött och lite vitt. Hade det redan som favvo innan jag träffade sambon för 6½ år sen.. så det är kanske dags att återgå till rötterna....

Vill ju gärna ha väggarna vita med tapserade fondväggar...Ja jag vet att det är ute men jag gillar mönster men inte i ett helt rum... man ska kunna andas oxå...


Tittar ofta på Artwood, Lexington Company mm saker men försöker sen hitta på billigare ställen
 eller göra så det passar mig..
( alla bilder från Lexington artwood eller nyblom o kollen)




Så det blir mycket brunt och främst blått framöver...
Hoppas ni gillar det...
Tills vi ses


Inga kommentarer: