måndag 27 februari 2012

Vilken Sötnos!!!!!!!

"Foto: Kungahuset.se"
Då var de första bilderna släppta på det lilla flickebarnet...
Söt...

Har haft en otrolig vecka bakom mig ..
De sista 12 dagarna har jag arbetat 8 haft en semesterdag för att jobba hemma fr 8,00-22,00
Varit förkyld och haft feber varit på kalas mm...
Pust..
Hade ju problem i höstas med kryp i mitt skåp.. Nu hade de kommit igen och jag och bugs
Vi är som vatten och olja "we don´t mix"...
Tömde köket på min semesterdag varpå Anticimex kom och gasade de små liven som ätit upp hälften i mitt skafferi..
Två svarta säckar med mat och BRÖDBAGGAR kastades....
Nu är det då dags att sätta tillbaks allt.. Städa uppe och nere, fixa och dona, fixa på trappen ute som fortfarande har jultema med grane mm...
Arbeta två dagar en heldagskick-off och sen till helgen hela tjocka släkten med syskon (4 st) med respektive barn mina föräldrar farbror och farmor kommer på middag på Lördag...
Känns som att egentligen har jag inte tid att sitta här..
Så.. Over and out.. ;-D

Inga kommentarer: