söndag 1 april 2012

Gästrum i lite blått.............

Denim eller jeans, vilket man föredrar, har hamnat som gardin och som kuddar..
köpta i fjol på ellos. Överkastet är köpt på Moltex för en sisådär 10-15 år sen=)
Det virkade ett loppisfynd oxå några år sen.
Ska bara jaga ikapp krukor till fönstret.. dessa krukor har stått där sen jul. Orkideerna ääälskar detta rum... så det har blivit ett litet revivalrum för orkideerna.

Under bordet har jag lite udda tidningar som jag läser i mycket och..

 i mitt skåp förvarar jag aaaalllllaaaa...(=D) mina
Lantliv, Hem & Antik, Isabellas och Country living...
Nu håller jag på med badrum kontor och hall uppe..
Hoppas hinna färdigt innan kväll så jag får lite helg sen
får jag börja nere imorgon...
Tills vi ses...

1 kommentar:

Its a house sa...

Hej, din kommentar och fråga hade fastnat i kommentarsgranskningen därav det sena svaret... men tröjan har vi köpt på Jula här är länken: http://www.jula.se/t-shirt-barn-905071

Vi har också ett rum hemma som är orkideernas favoritrum, synd bara att de inte trivs lika bra i de rum där jag helöst skulle vilja ha dem.