söndag 13 maj 2012

Intensiv vecka....

Socker o mjölburkar fr Lantmännens i Ullared, likaså de fyra bulliga med lock till höger. Brödburk Åhlens, de två till vä fr Agdas Countryshop
Då var skåpet klart (såg ut så här innan )
Gav upp efter fem målningar på insidan. Fortfarande babyrosa...
Det blev istället tyg över glaset =).....

Denna vecka har gått till världshistorien har arbetat fr sönd-torsd med mertid ett par dagar pga utb/möten... Sen i fredags till Ullared (har aldrig handlat så lite till hemmet??)
Lördag.. fick skåpet på plats, städat undan sen kom mina föräldrar på besök..
vi gjorde lite ärenden och åkte sen hem och åt middag här och
sen åkte de hem vid ca 22,00. Somnade 23,00 i soffan vaknade vid 0,00 gick upp och lade mig och sov till 9,00 imorse.. Otroligt!!
Nu ska jag bara titta in lite till alla favvobloggar sen ska jag sätta mig vid datorn och komma ikapp med lite kontorsarbete innan lönerna låses...
Allt gott.............

1 kommentar:

Margaretha sa...

Så fint det blev.