tisdag 8 maj 2012

Suck.....

Behöver mer utrymme i köket...Har stor plats men ett litet kök.. undrar hur de tänkte förr. Sen hade man nog bara precis porslin mm. Sålde min skänk och fick med de pengarna detta skåp och lite färg.

Men jäklar vilket slit det varit... Den svarta färgen blev svagt lila i andra grundningen och nu har jag grundat den röda betsen i skåpen för tredje gången. Efter varje strykning en aningens ljusare rosa efterhand som betsen löser upp sig... en neverending story...
Men nåja.. skam den som ger sig.
Jobbar mkt nu i o m att jag jobbar på kontoret oxå. Låg till halv två i natt och fixade schema till vikarierna inför sommaren. Känner att det är mkt nu så jag tog semester min helg den 19-20.. känns som om det behövs.. Har 60 övertidstimmar sen 10e april... ojdå=)
Nåja nu hopp i säng i normal tid...
Godnatt...

Inga kommentarer: