onsdag 20 juni 2012

Black is back...

Har tänkt att möblera om lite när skåpen kommer.. har tänkt ha vit och blått och det blåvita kinesiska porslinet i tvrummet och ha bronserad mässing, guld svart och vit i matsalen...


Lite nytt från Homestyle...


Köpte urnan för 1/3 av priset men den kostade ändå sina modiga hundralappar.
Funderar på lampan i samma stil... på skänken sen...

Nya svarta mörkläggningsgardiner från Hemtex.. det är så mycket sol på "det hållet"
Resultatet är att persiennen är nere i princip hela tiden...kul...NOT.. så jag tänkte dessa gardiner kanske kan skydda lite mot solen...

Nytt auktionsfynd

...tavlan ovanför sängen är utbytt. Gillar bättre att det är enhetligt med
 svartvita bilder i svarta ramar..
Nu ska jag kurera min fot... ont som ***
Trots att jag hade ont gick jag hem från jobb... (6,5 km med bra skor)
och inte blev det bättre.. suck kan knappt stödja på foten... vilken ärthjärna man är...
Tills vi ses

Inga kommentarer: