tisdag 15 oktober 2013

Från nagelbitare till nagellacksälskare....

 
Bet alltid på naglarna förr och slutade sen men klippte alltid ned dem så att de inte "frestade" mig....I våras så fick jag fixat till naglarna och nu är de långa utan gel eller något det är bara egna naglar...

Men jag har snöat in på nagellack... sambon kan inte förstå ...
alla ser ju mer eller mindre likadana ut...
Men man måste ju byta efter kläderna...
Har lite stiltje här hemma på inredningsfronten men hinner inte riktigt med.
Har lite projekt men jag ska ha två middagar när jag har lediga helger så jag kan inte starta upp och stöka ned för mycket... men ska ha några dagars semesterledigt sen så jag får se...
Allt gott tills nästa gång...

1 kommentar:

Vikeskärs hem och ting sa...

Jaa, det är ju så lätt att shoppa på nätet :)
Ha en fin kväll, Annika