onsdag 23 oktober 2013

Jag anar ugglor i mossen....

Jag brukar inte snöa in på något speciellt men gillar helt plötsligt alla ugglor jag ser...nåja...kanske inte alla men Ni förstår...
Det fick bli en ljuslykta bland mina damejeanner

en i brun betong för utomhus... han ska dock få bo inomhus..

och denna lilla söta goding... att hänga i granen eller kanske inte...

En ljuslykta till och ett gammalt bokstöd från källaren....
Alla ugglor från  Blomsterlandet utom den svarta som är från ÖB
 
Var igår på yoga för första gången i mitt liv igår och jag är inte den vigaste men....Gud det gjorde underverk i min nacke och jag ska gå dit igen under förutsättning att jag är ledig...
 
Nu fortsätta projekt utrensning...
Mina stackars föräldrar var här i helgen.. min mamma älskar vitt och shabby men inte jag...längre... så det blev några kassar och lådor till henne.
Vi bar och släpade och glömde ändå saker... suck... men en Volvo herrgårdsvagn med fällda säten kan bara svälja ack så mycket hahahahaha
 
Tills nästa gång Kram och ha en Underbar dag....

1 kommentar:

Vikeskärs hem och ting sa...

Smart som pennställ, kanske de blir i framtiden :)
Jag gillar inte heller shabby stilen. Den försvann för några år sedan ut huset hihi.
Ha en fin dag, kram