lördag 9 november 2013

Long time no see....

Började i måndags på kontoret igen och håller på att ändra på dygnsrytmen...
Inte så lätt...
Jag är gärna uppe sent och länge sover inte så många timmar men sover på helgen sex sju timmar (om jag inte jobbar) men har ju både dag och kvällsturer och håller mig på det....
Nu måste jag helst lägga mig innan 23,00 för jag är på jobb 7,00 och slutar, i bästa fall 15,30 måndag till torsdag och 13,30 på fredagarna men ännu så länge har jag inte kommit hem innan 16,00 och igår var den över 14,00
 
Så idag är det städryck... både A och jag är lediga...
Vi var på loppis och jag köpte några kaffeskedar i guldfärg.. någon mässingskruka och detta rödvita ljus med batterier i....
Rusta tar 79,90 jag gav MED batterier 15,-
Ikväll blir det Nigellas potatishalvor...
Vi ses....

Inga kommentarer: