fredag 31 januari 2014

Fredagsmys....

Fredag igen. Trött som *** idag. För att jag inte ska somna på soffan har jag fredags-städat och fixat i tv-rummet då gardiner och några kuddfodral kommit. 
På bordet just nu är det Svenskt Tenns kruka och fat samt Iitalas alla lyktor i olika grönt och klart. Inte bestämt vad jag vill ha för blomma ännu. Snyggt med orkidé men den hamnar mitt i tv-bilden då ju....
Sedan brickan och skålen är fynd från loppisen för några veckor sen.. 



Sofföverdragen är tvättade och de bruna är av och de vita på. Det beige fodralet från Hm, de andra från 
Day Home.

Dessa kuddar också från Hm och Day Home. Pläden hittade jag hos Blomsterlandet..

Kuddfodral från Jotex, där de nya gardinerna också kommer ifrån. 
Nu fixa middag tills A slutar och sen lite fredagsmys... 
Trevlig Helg Alla....

Inga kommentarer: