lördag 11 januari 2014

Long time no see.....

Har arbetat långa dagar och trettonhelgen var mina föräldrar här...så inte förrän denna helg har julen förpassats till källaren... Har passat på att städa ordentligt och byta gardiner renbädda mm. Idag har jag tvättat hela dagen och fått styr på allt... Har arbetat trots att jag FORTFARANDE är sjuk... ont i halsen någon dag och någon dag feber... igår började näsan rinna IGEN.... detta är så tröttsamt både fysiskt och psykiskt...Började lillejulafton... Har inte varit hemma från jobb för jag känner mig egentligen "bara" trött och slut och emellanåt frusen som tusan... 

Gästrummet har fått ny färg... natur och olivgrönt... varmt men ändå fräscht....

...och detaljer i mässing och brunt....
Har jääääättemånga askar och burkar.. tror det finns smycken av något slag i de flesta=)

Nä nu kommer A från jobb strax så lite mat ska på bordet...
.. fiskgratäng och sen Stjärnorna på slottet och till kaffet ..hembakade bullar från frysen...
Allt gott...

Inga kommentarer: