onsdag 30 april 2014

Ett farväl...


Idag slutade min chef och jag fyller år på lördag... 

På fredagar så brukar vi på jobb turas om att köpa frallor, pålägg, ägg och sill...
Denna vecka var många lediga då det var en klämdag.... 
Istället för vanliga frukosten gjorde jag en smörgåstårta med ägg, tonfisk och ishavsröra.
Lax och räkor ovanpå. 

Min chef har fått ett fast arbete efter några vikariat... Hon har haft ett jättejobb med att dra vår personal från 80-talet till 2014-talet... Idag är det ett annat tänk och en annan anda i huset. Alla uppskattar mer varför vi drog igång detta jättejobb... Hon startade upp detta med mig och min andra kollega och vi tre lyckades rodda detta i land... En Jätteeloge till min chef som stod på sig trots att hon inte ens hade arbetsgivaren bakom sig. Det är klart att man är obekväm när man drar snabbare och vill mer än vad cheferna ovanpå har hunnit med  att  landa i... Jag är jättetacksam att få ha jobbat med henne och trots att det varit tufft och huvudet ibland inte har hunnit med och timmarna rusat ifrån... så är jag glad att jag hängde med på denna resa...
Hon har även sporrat mig till en förändring i mitt liv... Jag hoppas att allt går vägen för henne... och saknar hon oss är det bara att skicka ett mail...=)

Tills vi ses...

Inga kommentarer: