lördag 12 april 2014

Ledig lördag för oss båda....

Körde en runda idag... inte så ofta vi är lediga samtidigt eller inte har något planerat... Riktigt skönt att bara vara .... Vi var bl a på Lagerhaus i Helsingborg där jag köpte denna vita ljuslykta.. Sen körde vi en runda i jakt på ett fik eller en loppis... Hamnade på Kulla Gunnarstorp.. Kollade inne hos K A Roos... Vilka möbler... skulle vilja ha det mesta... men då hade min bank förklarat mig bankrutt. Var inom Jakt och vilt där...Köpte späda rabarber, andbröst, dessa hyacinter för vas....


...detta hjärta..


... Sen köpte jag gula och blå hyacinter samt blå pärlhyacinter till matbordet därifrån.

Sen köpte jag en påskkalender till sambon... den eviga chokladomanen samt
.. söta muffinsformar på Lagerhaus. Ser ut som blommor samt..


...en bricka som var till ½ priset. Skönt att allt är samlat..bara att lyfta undan brickan när vi kom hem
..Köpte denna lyktan oxå på Lagerhaus på rea


ett litet vykort..Så sant...

Då vi inte hamnade på ett fik var vi hungriga när vi kom hem... 
Stekte en Croque Monsieur av brushettaskivor. Räckte med vars en skiva som lades dubbel....med skinka tomat ost och  senap emellan.

Nu ska vi se film...varar näääästan tre timmar...
Hobbit 2-Smaugs ödemark

Allt gott...
Fortsatt Trevlig Helg...

Inga kommentarer: