lördag 21 juni 2014

Glad Midsommar.....

Glad Midsommar på er alla.......
Midsommar firade vi med min bror med vänner.....
Vi åt traditionellt sillbord.

lite prinskorv och köttbullar för de som inte gillar sill eller är hungriga

Platsen i kylen tog slut så...kallt vatten i skottkärran... den lilla röda semperflaskan i mitten är min äppledryck och den räckte hela kvällen till mig...

Vi åt ute i tältet 

Proppmätta efter mat, jordgubbar, tårta och kaffe och sen godis öl och snaps på det försökte vissa sig på att vika sig dubbla i twister


Mina jordgubbar räckte både till efterrätt kaffet och godisbordet...

Vi åkte hemifrån på f.m. och hann inom farmor och fikade, lämnade blommor mm till min farbror som fyller 60 på tisdag. Sen inom mina föräldrar... sen till min bror...
Vi sov här inatt och nu skall vi till min systerdotter som fyllt år och firar imorgon men då arbetar A så vi gör det idag på hemvägen...
Vi ses...



Inga kommentarer: