söndag 1 juni 2014

Loppisfynd....

Det är ju antikturen denna helg.... Vi åkte ca 15 mil denna helgen fram och tillbaka runt lite överallt....
På en loppis hittade jag detta marinfärgade Höganäskrus Bra till redskap på köksbänken, allt 75,-

Sen hittade jag en ticking-stripe randig duk i natur och mossgrönt, sen hittade jag två längder i grövre lite dyrare tyg med amaryllisar..
 har ju liknande krukor... kan bli fint...de är köpta fr tradera en gång för 5 år sen..
sen hittade jag detta tyget som räcker till några kuddar till soffan av tillverkaren
"GP & J Baker" nypris ca 1300,-/m Jag betalde 10,- för en meter... hahahaha

detta var lite av det jag hittade  på vår runda... Allt gott, imorgon tillbaka till verkligheten... hoppar av sjukskrivningen ( 13 dagar kvar) och börjar jobba igen....
Vi ses...


Inga kommentarer: