lördag 2 augusti 2014

Slö helg...

Denna helg har verkligen lördagen gått i slöhetens tecken... 
Mådde bra igår och var och handlade efter jobb. Gjorde middag på kvällen... 
Sallad med Kycklingspett i sweet chili till. När vi ätit tog det mig en kvart... sen har jag varit dålig i magen... A kände ingenting... meeeen vad det tog musten ur mig... det höll på till en stund på förmiddagen idag. Sov emellan toabesöken och sov till 10,00 idag. Det brukar ju inte hända... upp gjorde mig i ordning. Drack... tog bussen till stan hämtade paket och veckohandlade. Lift hem av A, som jobbade. Sen packade jag upp. Lade mig på soffan och sov två timmar... fick tvinga mig ur soffan så jag kunde få in potatisgratängen i ugnen. Sen gjorde jag vid oxfilén och dukade. Efter maten lade jag mig och tittade på tv till 22,00 bloggade sen en stund och lade mig sen.
I paketen jag hämtade var dessa lampor ord.pris 1295,- köpta för 149,- på rean

denna fågelbur kostade 599,- jag gav 199,-
Ett klipp. 

God natt.......

Inga kommentarer: