tisdag 5 augusti 2014

Tre månader....

5 Maj-14
Då har det redan gått tre månader... OTROLIGT!!! Jag har gått ned 25 kg... det har gått sakta sista tiden... men vet också att för mycket jobb har gjort att ut och gå och hålla alla sex målen blivit lidande... snart semester så då är det nya tag....

5 augusti -14
5 maj -14

5 augusti-14

Som jämförelse...
jag har gått ned från 54 till 48-50 i byxor,  och till L i trikåöverdelar och i blusar mm till 50 från 54-56 (2 xxl)
Tycker inte själv att det syns på bilderna men blir lika snopen då jag prövar ett plagg och det passar i mindre storlek...
Nu hopp i säng... arbetat  både som samordnare OCH på avdelning i dag... fick inte in vikarie till kvällen så jag stannade och hjälpte till med det viktigaste... Gick hem vid 19,45. Då började jag 6,45....gäsp...
Allt gott...

Inga kommentarer: