fredag 12 september 2014

Doruk Pastanesi....

Vi käkade några kvällar på detta stället och jag förvånade mig över storleken på kakorna människorna där åt... 


de gröna och bruna moussetårtorna näst överst köpte de och åt...själv... vi hade nog delat den på två eller fyra....



Denna bilden är från nätet för att ni skall förstå storleken

...även denna är från nätet...



Sambon åt Pasta Carbonara där två kvällar

Jag åt en burgare utan saltgurkorna, brödet och potatisklyftorna för de åt sambon....
Den första kvällen där åt jag en toast... A åt stripsen där också... Jag åt tomaterna. 
Tror jag ätit ett antal kilo tomater och vattenmelon denna vecka... 
Så jäkla gott... 
Hade underbara jättestora persikor oxå... men jag fixar inte det längre.. dumpar direkt ..
Nu hopp i säng för imorgon skall vi iväg och fira min pappa...

Inga kommentarer: