söndag 14 september 2014

Fira.....och handla billigt....

Min pappa fyller år i veckan som kommer men bjöd idag. På vägen ned till dem tittade jag inom outleten hos Moltex. Köpte ett brunt sammetsöverkast för 499,- ord pris 1995,-, en rutig pläd med päls på baksidan och en rutig kudde. 

Köpte även en handduk och dessa smarta grytlappar till jul. Med en teflon/gummibeläggning så man inte glider. 

Sen körde vi därifrån till en outlet en bit från mina föräldrar. De säljer sådant som olika företag har som gåvor mm. De har även outlet på fyrklöverns saker. Köpte denna tredelade Cabaret för 199,- nypris... 899,-. Har denna servis inklusive besticken. 

Sen hittade jag dessa ost-plattor  för 20,- nypris 299,- köpte två. Om man har dem till ost och korv eller som underlägg till en lussekatt eller en vörtbrödssmörgås ...det funkar nog vilket som....=)

Körde hem i regn med en sambo som blivit JÄTTEförkyld pga AC:n i Turkiet. Jag sov med filt för att inte förkyla mig. Han hostar och har sig.. 
Nu hopp i säng.. Börjar bli en ovana att lägga sig sent.. hrm hrm...
Godnatt

Inga kommentarer: