torsdag 23 april 2015

Mycket mat nu....

Var i Höganäs en runda i dag... När vi kom hem blev det en Levain-bulle och räkspett i teriaky-sallad. 

I em har jag fixat lite mood-boards inför framtiden... hur vill vi ha det... 
Allt medans A hittat och plöjt igenom... CALIFORNICATION.. suck...
Jag gav mig ut en annan runda idag och rundan var längre, MEN tog kortare tid... sprang längre sträckor än jag brukar... Riktigt skönt...

Till kvällen blev det kalvfärsbiffar, med rostade potatis, palsternacka och morot. Sen stekt Sparris, spetspaprika, zucchini, gräslök och svarta oliver. Till det en Crème Fraiche-sås.
Sååå gott det blev...
Druckit bra idag oxå... Kanske därför man kunde springa lättare...Hrm...
Fick tid till Ett-års-kollen i lådan idag... puh... lite nervös... Gått ned ca 65-70% av min övervikt men de räknar runt 80 % första året... lite nervös som sagt...

Nu badhotellet..sista avsnittet
Tills vi ses...

Inga kommentarer: