måndag 20 april 2015

Paltkoma!!!!!!

Behövde rensa upp i bagaget i bilen och under vasken.
 Det där tråkiga som aldrig man blir färdig till.
Stack inom IKEA när vi var på Väla och köpte skor..
Köpte lite lådor...Så nu är det ordning bland lökar och potatis under vasken... 
Bara bilen kvar..
Var jättehungriga när vi åkte därifrån. Skulle fixa en sak i Höganäs så vi stannade till vid ett ställe och tog en dagens... Mycket friterat mm. Sambon tog Carbonara... hans favorit. Han fick in en hel skål...


Jag tog kebab.. Åt salladen och köttet. Där blev allt detta över, så jag fick en sån där vanlig vitt frigolitlåda. När jag lagt i det överblivna EFTER jag ätit vad jag kunde gick ändå inte alla pommesen i... 
Shit vilka portioner... Vi hade lätt kunnat dela och bli mätta...
Vi körde rakt hem och lade oss och sov middag en timme precis som småbarn... 
Snacka paltkoma...
Nu lite tv... todeloo

Inga kommentarer: