onsdag 13 maj 2015

Drömmen om ett hus på landet....en verklighet!!!


Ursäkta att det varit långt mellan inläggen....
Vi har köpt hus... 
Det har varit jobb, fixa med banken, besiktningsgubbar, anticimex mm
Ett ställe på 300m2 och biyta på 110m2 där det finns dubbelgarage och inomhuspool.....
INGET har hänt sen 70-talet så badrum och tapeter innehar en underbar blandning av brunt orange grönt och rött...
Lovely....
NOT!!!

Men utsikt över åkermark och hästar, plats att odla ute, pool och öppen spis... 
så löser det, det mesta... 

Ni kan ju förstå varför jag inte sover om nätterna... Huvudet snurrar av färger och tapeter.... 

Funderade ju på en Ralph Laurentapet till sovrummet men...
hittade några sandersontapeter istället för halva eller en tredjedel av priset.. nu skall jag bara bestämma mig..



Lutar dock åt den första...

Nu måste jag fixa lite.. mina föräldrar kommer imorgon och dammsugaren har inte varit framme på några dagar... Var borta i helgen.
Allt gott tills vi ses igen...




Inga kommentarer: