måndag 25 maj 2015

Lite av varje...

Efter många turer är nu denna tapet som leder i valet av tapet till sovrummet. 

När jag var hos mina föräldrar hittade jag denna 30*30 marmorbricka för 149,- köpte en 15*30 för 99,- i mörkt grå marmor. Skall ha i köket i framtiden. 

Var i Ullared i helgen och köpte då två av dessa mässingslampor till salongen...... 

köpte denna lite lägre lampa oxå. Har två höga och kommer att ha dem i köket... men jag har ett fönster ovanför diskbänken, där behövs en lägre variant. 

Fick ett olivträd av underbara C och H i fredags som en försenad födelsedagspresent... Köpte dessa två krukor i Ullared så där skall denna få grävas ned. 

Köpt ett Svenskt Tenn fodral till. Sen hittade jag ett vackert tyg med rosor och en skärm på loppisen. Elefantkudden kommer att hamna i salongen och det andra i gästrummet. 

Tills vi ses....

Inga kommentarer: