söndag 25 juli 2010

Då och då............

Hade familjen på grillning igår. Totalt glömt bort att fotografera.. hrm...Nåja..
Ett gratisfynd... Hittat lådan i högen bland komposten hos oss.. Tog den i fjol och har
placerat mina krukor där. Ser mer samlat ut.
En annan hörna på min uteplats, med mitt senaste loppisfynd.

En gammal fotogendunk med "färdig" patina. Sambons kommentar blev
:-Fick du betala för den!?!?! *Ler*
Så här långt har några av mina pelargonskott kommit. Placerade dem i denna zinkbalja
häromdagen då de växte ur sina krukor..

Känner just nu att min hjärna inte är som den ska.. jobbar med tre olika saker just nu som kräver lite
närvaro. Är aptrött när jag kommer hem om dagarna. Så de närmsta tre veckorna blir det nog mest inlägg då och då.. När ork finnes..
Tittar in till er ändå..
Tills vi ses..=D

Inga kommentarer: