lördag 10 juli 2010

Pust stön och stånk...

10,30 i fm stod termometern på otroliga 27 grader. och varmare har det varit. Suttit i skuggan på famsidan och bara smält.
I går hade jag en liten mini makeover i köket.Målade någon låda och satte fram lådan jag köpte häromdagen. Satte fram allt så jag kan nå det. Har även börjat byta ut matvaror mot pynt i lådorna ovanför. Tex vaniljhjärteformar och pappersformar i olika färger och tryck.
Under arbetsytan har vi micron. Där sydde jag i veckan ett skynke till och sen fyndade jag en låda på loppisen som passade perfekt till utrymmet som det inte finns något i.

 
Hittade en enda linnelängd på loppisen sydde om den till två längder
och köpte nya krukor med fat på lilla hult.

Sen innan i veckan best jag detta fodral(2 st) fr ellos
och dessa bokstäver.
Tills vi ses.......=D


Inga kommentarer: